SOSYAL MEDYA’YA PİYANGO VURDU!

blog-2

1 Nisan’da Milli Piyango İdaresi, Sosyal Medya’ya gönül verenleri ve markaları yakından ilgilendiren eşek şakası kıvamında bir karar açıkladı. Önce herkes bir irkildi, komplo teorileri üretildi ama çok uzun sürmedi şaşkınlığımız.

İşin aslına gelirsek;

Twitter ve YouTube yasakları yüzünden bütün Milli Piyango iznine dayalı olan kampanyaların (Sosyal Medya üzerinden yapılacak olanlar) hiçbirine izin verilmeyeceği bildirildi.

Neden mi?

Milli Piyango idaresi, yapılan kampanya başvurularının  http://Facebook.com/domainadi  veya http://Twitter.com/domainadi  sahibinin üzerinden ilerliyor olmasını; kampanyaların asıl sahibinin Facebook ve Twitter domainlerinin olduğu şeklinde yorumluyor.

Ne mi olacak?

Sosyal kafalarda çareler tükenmez…

Mikrosite dünyasının kapıları markalar için tekrardan aralandı. Sonuç olarak bundan sonra markalar kendi domaini üzerinden kampanya kurgusu yapacak.

Sosyal Medya’ya ne olacak? Korkmayın (korkmuyoruz),  hiçbir şey?

Sosyal Medya’nın gücünün farkında olan tüm markalar artık kampanyalarını mikro sitelerinden, duyurularını ve yönlendirmelerini yine Facebook ve Twitter’dan yapacak.

Çünkü ne olursa olsun Sosyal Medya kitlelerin en sevdiği dostu olmayı sürdürdükçe markaların da en yakın arkadaşı olacaktır.

Paylaş